Tóth Gabi: én vagyok Hürrem

2015.04.05 14:54

Az énekesnő a Szulejmán című sorozat rabjává vált. Az RTL Klub sminkesei mondták neki, hogy nagyon hasonlít a főszereplő Hürremre. Tóth Gabi akkor figyelt fel a török birodalom életét bemutató sorozatra, és azóta szerda esti programjává vált a tévézés.

"Soha nem voltam sorozatfüggő. Időm sincs rá, és a szappanoperákat sem kedvelem. Ám ez a film egy olyan kultúrát, történelmi helyeket, szituációkat mutat be, melyek teljesen elvarázsolnak. Az építészet, a ruhák, az ékszerek, és persze a szereplők. 

Már az X-Faktor forgatásai alatt megjegyezték a sminkesek, hogy hasonlítok Hürremre. Én is látok azonosságot, ráadásul a személyisége, a küzdelmes erős nő jelző, aki még a jég hátán is megél, talán rólam is elmondható" - nyilatkozta Tóth Gabi, aki azt is bevallotta, hogy nem csak Hürrem miatt nézi a sorozatot, hiszen a török férfiak látványa sem utolsó szempont...

Eredeti cikk:https://www.borsonline.hu/20150312_toth_gabi_en_vagyok_hurrem