Magyar lány tűnt fel a Szulejmánban

2014.08.13 14:11

Különös képkockákra lettünk figyelmesek a minap, amikor a fél világot meghódító török sorozatot néztük az interneten. Kollégánk ugyanis a Szulejmánban kiszúrt egy fiatal lányt, aki nemcsak hasonlított az egyik ismerősére, de mint kiderült: valóban játszott a népszerű széria befejező évadjának egyik epizódjában

fotó 1szulejmán

Sztankó Martina három éve modellkedik Olaszországban. Az arca is többeknek ismerős lehet különféle reklámokból, hiszen jelenleg az Armani foglalkoztatja. Milánóban viszont akkoriban holt szezon volt a castingokat és különféle munkákat illetően, ezért a szépséget hetekkel ezelőtt Törökországba irányította a managmentje. A gyöngyösi lány ekkor még maga sem gondolta, hogy a napi fotózásokon kívül milyen nagy lehetőséget kap majd. Martinát ugyanis nemrégiben az a megtiszteltetés érte: epizódszerepet kapott a Szulejmán 132. részében. A barna szépséget Isztambulban sikerült utolérnünk telefonon, ahonnan elsőként számolt be élményeiről. „Körülbelül egy hónapja keresett meg az ügynököm, hogy lenne egy filmes munka, mint később megtudtam anyukám kedvenc sorozatában, a Szulejmánban. Akkor a készítők olyan karaktert kerestek egy rabszolgalány szerepére, aki tökéletesen beszél portugálul, mert a velem kommunikáló színésznőt is be kellett tanítanom. Mondhatni, elég nagy fába vágtam a fejszémet, amikor mindezt bevállaltam. Mivel én csak angolul és olaszul tudok, s nem akartam szégyent hozni az ügynökségemre, így megkértem a brazil lakótársamat, hogy segítsen felkészülni. A végén persze sikerült megoldani mindent. – mesélte Tina, aki beavatott bennünket a népszerű török sorozat kulisszatitkaiba is. – “A felvétel napján egy kávézóban gyülekeztünk, ahonnan kisbusszal vittek bennünket a forgatás helyszínére. Ha jól emlékszem nagyjából húsz percet utazhattunk és utána megérkeztünk egy hatalmas gyártelepre. Ott mondta a koordinátor, aki irányított bennünket jobbra-balra, hogy nyugodtan nézzünk körül. Mit ne mondjak, a kívülről elhanyagolt épületben belülről meseszép környezet fogadott. Azokat a képkockákat, amikben én szerepelek tucatszor felvették, több kameraállásból. S az a nagyjából három perc például, bizony hat kemény óra alatt készült el. Ez egyébként nagyon érdekes, ugyanis eszméletlen gyorsan dolgozik a stáb. Három hete forgattuk, s rá pár nappal később már adásba is került a jelenetem.fotó 2szulejmán

Szulejmán szabadnapon

A mesebeli történetnek pedig itt még koránt sincs vége! Hiszen Martinának az életre szóló kaland mellett lehetősége nyílt arra, hogy beszélgethessen a magyar rajongóknak is ismerős főszereplőkkel. „Amíg várakoztunk, addig a színészekkel együtt beülhettünk a stábtartózkodóba, ahol találkoztam a Sümbül Agát játszó, Selim Bayraktarral. Ő nagyon kedves és közvetlen ember, pár szót váltottunk egymással. Kérdezte, hogy honnan jöttem, mit csinálok, meddig maradok, stb. Rajta kívül ott volt még a Hürremet alakító, Valide Gördüm is, aki kávézgatott és dohányzott, amíg el nem vitték a saját jelenetéhez. Validéval keveset beszéltem, szinte nem is tud angolul. Úgy hallottam vele kicsit kivételeznek, mert a széria végéhez közeledve már csak pár jelenete van hátra. Bár tényleg egy örök élmény marad számomra ez az egész történet, egyetlen szívfájdalmam azért van! A főszereplőt alakító, Halit Ergenc-el nem futottam össze, ő ugyanis azon a napon nem forgatott.

szulejmán3

 

Forrás: mosaiconline.hu