Meryem Uzerli:Majdnem öngyilkosságba kergette a szerelme.

2014.06.21 11:02

 

A Szulejmán főhősnője meglepő őszinteséggel nyilatkozott arról,hogy volt barátja,s születendő gyermekének apja,hogyan rombolta le az önbizalmát,miként alázta meg őt az ismerősei előtt,s mivel érte el,hogy majdnem az öngyilkosságba menekült.Végül Meryem csak Törökországból menekült el...

 

 

Arról már korábban is mesélt Hürrem életre keltője,hogy finoman fogalmazva sem volt teljesen harmonikus a kapcsolata,korábbi szerelmével,Can Atessel,ám azt csak nemrégiben árulta el,milyen megpróbáltatásokat is kellett kiállni az együtt töltött időszak alatt."Sajnálom,hogy csak akkor ébredtem rá,milyen emberre is pazaroltam a szerelmemet,mikor kiderült,ő egyáltalán nem akarja,hogy megtartsam a közös gyermekünket.Visszagondolva a történtekre,már jóval korábban rá kellett volna jöjjek,ő nem szeret engem,s nem kellett volna elviselnem a sok megaláztatást."Meryem legnagyobb baja az volt,hogy egyszerűen nem tudta megszokni,Törökországban másképpen működnek a párkapcsolatok,mint a szülőhazájában,Németországban."Egy török férfi képtelen egyenrangú partnerként bánni a szerelmével.Ha ugyanis nem ő irányítaná a kapcsolatukat,ha nem ő mondaná meg,mi hogy legyen,akkor a többi férfi szemében elveszítené a tekintélyét.Én pedig ebbe az alá-fölé  rendeltségi viszonyba ne tudtam beletörődni.Pedig az elején sokszor mondogattam magamnak,Meryem,most Isztambulban élsz,fogadd el ezt,s azt,hogy itt másképpen viselkednek az emberek.De nem bírtam ehhez a kultúrához alkalmazkodni.A problémáink Cannal is ebből fakadtak."

 

 

PÁRJA NEM SZERETTE IGAZÁN?

"Ő egyszerűen képtelen volt elfogadni,hogy bármiben is korlátozzák a szabadságát-mesélte szomorúan Meryem.-Már hosszú ideje voltunk együtt,ám,ha szóba került,hogy ideje lenne összeköltöznünk,azonnal tiltakozni kezdett.Engem egyre jobban zavart,hogy én még mindig szállodában lakom,miközben ott van a hatalmas háza.Ám Cannak jobban tetszett,hogy egy héten egyszer vagy kétszer meglátogatott,s nálam töltötte az éjszakát,arról pedig nem nagyon számolt be,hogy a többi napon hol van,és mit csinál." Meryem egy ideig azzal nyugtatta magát,hogy ez a helyzet változni fog,s egy idő után,ha már tényleg komolyra fordulnak közöttük a dolgok,minden megváltozik.Ám szép lassan egyértelművé vált,hogy Can nem igazán akar mást a gyönyörű színésznőtől. Neki csak egy barátnő kellett.Ám annak ellenére,hogy a saját szabadságát nem hagyta korlátozni,beleszólt Meryem dolgaiba,s rátelepedett az életére."Mindenről volt véleménye,azt is megszabta,mit vehetek fel,mi illik és mi nem.Én persze az elején igyekeztem a kedvére tenni.Aztán már nem csak a ruháimat kritizálta,hanem engem is.Többször a fejemhez vágta,hogy meghíztam,s nem vagyok a számára olyan kívánatos,mint korábban.Olyan is volt,hogy mindezt mások előtt tette meg.Ám ahelyett,hogy megmondtam volna neki a magamét,csak tűrtem,s fogyókúrázni kezdtem.Sírni is csak titokban sírtam,hogy ő ne lássa."

 

 

NEM LÁTOTT MÁS KIUTAT

A szép színésznő a lelke mélyén már érezte,hogy nem a férfire van szüksége,de nem tudta rászánni magát a szakításra."Isztambulban szinte teljesen egyedül voltam,Canba kapaszkodtam még akkor is,amikor valójában már tudtam,hogy nincs jövője a kapcsolatunknak.Az utolsó csepp a pohárban az volt,amikor egy hajókiránduláson egyszer csak se szó se beszéd magamra hagyott.Megsértődött valamin,én pedig ott maradtam távol Isztambultól egy fillér nélkül  vad idegen emberek között.Ez nagyon megalázó helyzet volt.Amikor végül is nagy nehezen mégis sikerült visszajutnom a fővárosba,úgy éreztem nincs tovább.Ha nem hagyom magam mögött ezt az életet,megint megpróbálkozom majd az öngyilkossággal.Miután egyszer már eljutottam odáig,nem vártam meg,hogy megint csak ezt a kiutat lássam magam előtt.Teljesen összeomlottam.Ezt követően utaztam el Isztambulból Berlinbe,s így lett vége a török karrieremnek."

 

Forrás: Epizód magazin